Thursday 1 January 2015

2015m. "paožkinimas"

2014/2015
 pixgood.com
 
Manau ne vienas mūsų pasižadam, kad kiti metai bus.. KITOKIE. Mes pasikeisim, tapsim geresni, pradėsim sveikiau maitintis, laikytis dietų, pakeisim darbus, uždirbsim pinigų ir galų gal išvažiuosim į taip seniai svajotas atostogas... Dienos bėga, atsiranda visokių "trikdžių" ir tas pasiryžimas it tekantis smėlis laikrodyje- senka...iki kitų metų...

Tad aš mąsčiau. (Agha... būna kartais.. :D )


Naujųjų išvakarėse bežiūrėdama į savo šeimą, atmetus visas sapaliones ir realiai peržvelgus savo "sąrašus", pažadėjau sau tik du dalykus:
- atrasti save iš naujo
- atgaivinti ir puoselėti santykius su vyru.


 
Buvimas SAHM, keturios sienos, valgio ruošimas, rutina.. su pavydu žvelgiu į vyrą, kuris gryžęs dalinasi "ofiso naujienomis" ir gali išties džiaugtis laiku su vaikais... Jis turi tikslą. Jam viskas taip aišku ir paprasta (juk žinot posakį "Vyrai iš Marso, moterys iš Veneros"?),o tuo metu aš, apglėbusi arbatos puodelį, graužiu save, kad nesugebu tuo mėgautis... ir kad jis nesupranta manęs. Ir niekas neužpildo tos spragos. Neužtenka išvykų ar šeimyniškų pasivaikščiojimų... Ta savigrauža ir nepasitenkinimas. Stop.

Aš myliu mūsų vaikus. Jie man viskas.
Bet be buvimo mama esu ir moteris.

 Iš asmeninio archyvo
Man reikia laiko, skirto tik man ir vyrui. Ir tai neturi būti trankus išėjimas ir gryžimas paryčiui... Tiesiog pašnekesys. Ne apie vaikus.. ne apie pirkinius.. ne apie maisto ruošimą. Tiesiog pabūt savanaudžiais, pažiūrėt bendrą mėgiamą laidą, paskanaut ko nors, ko šiaip sau neleidžiam. Me & You Time.
Tad užuot gailėjusis savęs ir vėlei įsisukus į rutiną dirbsiu ties savim ir santykiais su vyru... Aš tobulėsiu, labiau mylėsiu save (nieko tokio jei išsiurbliuosiu kambarius ryt, o ne šiandien, o pietums patieksiu makaronų su daržovėm..), kalbėsiuos su juo, ieškosiu me & you only akimirkų...


 Iš interneto

Išmoksiu pamilti iš naujo. Save. Gyvenimą. Vyrą. Atrasiu vidinę ramybę. Juk reikia pradėt nuo.. kažko. Kad galėtum padaryt kažką. O viskas juk prasideda nuo smulkmenų...






Happy paožkintų New Year to you too! ;)

No comments:

Post a Comment